wtorek, 15 grudnia 2009

Przepraszam Was

Przepraszam Was!
Przedwczoraj, około godziny 21.05 czasu środkowo-wetlińskiego, podjąłem bardzo ważną decyzję. Chcę poinformować Was o tym ze względu na to, jak ważne i bolesne, dla niektórych może się to okazać. Mam nadzieję, że wybaczycie mi i zrozumiecie moją - taką, a nie inną decyzję. Nie było mi łatwo i nadal nie jest, ale moje postrzępione nerwy, wymusiły na mnie to wszystko. Co więcej, wielokrotne próby uporządkowania wszystkiego, doprowadzenia do starego stanu, do normy okazały się bezowocne i jak się okazało - kompletnie bez sensu...

Moi drodzy!
Tak mendze i mendze wiem - taki mam zwyczaj... Nie będę więcej trzymał nikogo w niepewności. Zanim to przeczytacie, chce ostani raz przeprosić osoby, których to dotyczy, a o których mogę nawet nie wiedzieć... Udało mi się... Kilka dni prób...I wtedy jeden ruch decyduje o wszystkim. Wóz albo przewóz. Zdecydowałem i zmieniłem hasło na www.torrenty.org... Wiem jestem chamem! Ale ile można wytrzymywać komunikaty które pojawiały się już we wczesnych godzinach popołudniowych przy próbie ściągnięcia pliku "osiągnąłeś dzisiaj swój limit pobrań - 15". I nawet to wytrzymałem. Ale kiedy przez 4 dni nie mogłem się dostać na swoje konto: "Inny komputer jest zalogowany na tym koncie nr IP :9.0...." Nie wiem, na jaką skalę zakrojony był ten proceder, jakie szkody finansowe poniosła firma torrenty.org (Wszak nie wiem czy wiecie, rejestracja kosztuje 9zł kurwa plus VAT!), nie wiem też jakim cudem nie dostaliśmy za to tzw. "bana" dawno temu!

Przyjaciele moi drodzy i nieprzyjaciele, rodacy, bracia zza wschodniej granicy, ci ze świńską grypą również, mieszkańcy czarnego lądu i Kamczatki, ojcze dyrektorze, panie prezydencie, dostojnicy, pani z dziekanatu, drogi rektorze i wszyscy inni, którzy korzystaliście z mojego konta, a teraz napotkaliście tą trudność i nie możecie się więcej zalogować "na torrentach" za pomocą hasła "homonto" WYBACZCIE! Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz:)
Bobiszcz

3 komentarze:

  1. hm, też znałem to "homonto", jak mnie kiedyś Bobek instruowałeś, jak się torenty używa to mi podałeś :). Czekam na nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo błędów językowych, jakie w tekście znaleźć można, oczarował mnie zwrot do pani z dziekanatu. pozdrawiam
    Panadolsza

    OdpowiedzUsuń